Înfloresc grădinile / Și se mută-n piață

Oamenilor,

Vă mai amintiți excursia psihedelică a Vetei de la începutul anului?

Corect.

Vă mai amintiți excursia psihedelică muzicală a Vetei, de la începutul anului?

Hm.

Vă mai amintiți excursia psihedelică muzicală a Vetei, de la începutul anului, într-o grădină în care, deși nu a suflat o literă despre asta, a condus-o un iepure cu joben galben și mov? Asta, exact.

Eh, grădina lui Iordache s-a copt, pasămite, pentru că azi, de la ora 20, iese cu ea la piață. La piața Enescu, mai precis, unde de azi până duminică se întâmplă Bucharest Jazz Festival și unde o să aveți ocazia să ascultați tot felul de creații și creaturi din specia asta muzicală, după cum vă puteți convinge din program.

Asta ca să nu ziceți că am înnebunit de tot și că numai la artă și alte prostii îmi stă capul.

Acestea fiind spuse, mă întorc în boxă, la experimentele mele cu aerogel. Ăsta, despre care v-am mai povestit, este cel mai ușor material din lume, aproape transparent și excelent termoizolant. Eu sunt pe cale să-l îmbunătățesc, ca să fie perfect transparent și și mai bun termoizolant. Pentru că vara încă nu s-a terminat și nu am încredere în lucrurile bune. Așa că o să vedeți în zilele următoare prin oraș fie o babă fără jumătate de cap, fie o babă sărind de ici-colo într-o bulă transparentă. Firește, ar fi vorba despre aceeași babă, dar voi nu ați avea de unde să știți asta. Doar că tocmai v-am spus. Deci veniți la mine și aduceți-mi niște cafea rece.

3 comentarii

  1. deci tu in bula termoizolanta transparenta. si cafeaua cum o bei asa? apropo de cafeaua aia rece, merge cu un bacio freddo freddo. si cool jazz. exquis.

  2. Sf. Vineri: idio, syn & crazy și tot neamul tău, scuze că răspund abia acum, dar m-ai pus pe gânduri cu întrebarea asta despre cafea. Dar, cum pe gânduri nu poți sta foarte mult, între altele și pentru că este teribil de incomod (deși gândurile mele sunt largi, sunt și cam țepoase și ascuțite), m-am dat jos de pe gânduri și am construit o soluție.
    Sunt în măsură, prin urmare, să vă anunț fabricarea primei bule de aerogel cu fantă pentru aprovizionare complet izolată termic, biologic și radioactiv. Bravo mie, zic și mă duc să mai beau o cafea care, complet întâmplător, are de data asta forma, culoarea și gustul unui pahar cu vin.
    Cât despre baci freddi, nu, mulțam. Zoofilia nu mai e la modă de prin 1800, și vampirii nu mi-au plăcut niciodată. Sug aiurea cam prea mult.

  3. petronia, mi te si imaginam pe ganduri in bula ta cu fanta, tepii spre interior ca sa nu sparga invelisul sferic de aerogel, ca intr-un mare ochi ce ascunde o lume interioara, inversata, conform legilor opticii geometrice (vezi caietul meu de notite de clasa a 10-a). primul efect observabil al acestei inversiuni este ca bei paharul cu vin dupa ce te imbeti. pentru ca vezi vampiri si animale cu sange rece in loc de inghetata cu ciocolata si titamisu portie quadrupla urmata imediat de baci freddi pana cand se re-incalzeste limba.
    in atatea vieti trecute nu te-a invatat nimeni cum se degusta inghetata?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

