Public shaming cu strigare

Oamenilor,

N-am mai facut de mult un concurs, asa ca n-avem alta optiune decat sa facem doua, normal.

Primul concurs e cel mai important, iar normal. El consta in urmatoarea chestie: cine-si da seama primul de ce pretentioasa casa de licitatii Goldart va da afara urgent persoana responsabila cu trimiterea celui mai recent newsletter al sau, omorandu-i, sper, si capra si otravindu-i fantana, primeste un premiu care nu poate fi decat nemaivazut, nemaiauzit si mai ales nemaistiaticaavetinevoiedeasaceva. Poftim indiciu, ca suntem babe serioase

Screenshot_2016-02-26-18-14-20

Cine observa primul, repet, primeste un premiu care va indeplini simultan toate conditiile de mai sus.

Al doilea concurs este doar aparent mai putin important decat primul, cam cum e doar aparent mai important sa ai hartie igienica in casa decat servetele umede, sau sa bei tequila decat sa bei vin. Acest al doilea concurs este chiar eliminatoriu, as putea spune, pentru primul. Sau invers, ca peste tot in viata. El consta in idei de premiu pentru baba care va castiga primul concurs. Pentru ca io alta idee decat bilete la cele doua concerte misto de saptamana viitoare de la Radio n-am, si cum mai degraba as omori eventualul castigator decat sa i le dau, puneti mana si salvati viata cuiva.

Start!

16 comentarii

  1. Pentru că a scris „maeștrii” cu doi de i…. trebuia „mari maeștri”, bineînțeles.

  2. Constantin Dumitru, bravo! Acum mai avem doar de așteptat idei de premiu pentru perspicacitatea ta. Asta pentru că bănuiesc că te încadrezi în aceeași categorie ca majoritatea omenirii, cea cu un oarecare atașament faţă de propria viaţă, caz în care nu te tentează biletele alea amărâte, pe care ar fi putut să ţi se pară că le-aș fi menţionat vreodată.
    Daaar tocmai mi-a venit ideea premiului perfect. Ai câștigat ocazia unică de a călători înapoi în timp pentru a împărtăși această preţioasă lecţie de limba română emițătorului abominaţiei în cauză, cu ajutorul unui topor relativ bont, cu care să-i bagi informația în cap cu maximă eficiență, adică direct. Topor mânuit de mine, evident – ăsta e bonusul.
    Nu știu de ce nu cuplează bendixul la mașina timpului pe care am construit-o acum un număr variabil și nesemnificativ de ani, așa că ar mai putea dura puţin până plecăm, dar fii pe fază. La un moment dat, o să auzi un zgâriat discret la geam și un șoarece o să-ţi aducă un bilet cu instrucțiuni pe care va trebui, cum altfel?, să le îndeplinești întocmai.
    Până una-alta, adică până schimb eu niște șuruburi și curele, să râdem și cu curu’. Nu?
    Da.

  3. prostii aiurea. afișul e corect iar pe tâmpenia de deasupra lui scrie „trash” deci tot corect. sa-mi spună acuma oamenii care sunt cei trei maeștri
    care semnează picturile de pe afis. repede.

  4. Un candidat tinerel și dornic de inițiere ar prefera… pubic shaving. Dar cu penseta, știți… 😉 Una-l ține bine, cealaltă îl ciupilește.

    http://cdn.images.motherlessmedia.com/images/DC3D8BC.jpg?fs=opencloud

  5. Babelor, se întâmplă niște paranormalități la voi pe blog. Acum 5 minute premiantul vostru încă avea dreptate. Acum ar trebui să-și schimbe dioptriile, că io văz că scrie corect: MAEȘTRI.
    p.s.: Puneți-l pe câștigător să scrie un text de 500 de cuvinte care să merite un guest post la voi pe blog. Ăsta ar putea fi premiul și salvați biletele la concert.

  6. eram sigur ca mademoiselle renata imi da dreptate, bre: daca e „trash”, trash ramane! de-asta va si zic: concentrati-va pe tablouri si sa-mi apara urgent numele celor trei maestri, ca altfel inchid casuta de comentarii intelectuale. petro: mai lasa i-urile si pune mana pe albume, albumine.

  7. draga, vad ca nu misca nimeni in front, toata lumea doarme si petronia liciteaza la GodArt. asta e situatia. ca sa pozitivam, ofer tuturor celor care l-au indentificat pe Petrascu dar nu si pe Pallady ideea sa caute albumul povestit „femeile care citesc sunt periculoase” de Laure Adler si Stefan Bollmann, tradus in mod sigur in limba româna in ultimii 10 ani de cand a aparut el si de cand a facut si câtiva pui.

  8. Văz că nimeni nu observă acel „Pentru: Tu”.

  9. Renata: era vorba de greseala din newsletter, nu de cea din afiș. Iar în newsletter scrie „maeștrii”. Iar BadDragon are dreptate și el, „Pentru: Tu” e o formulare idioata, dar ea nu aparține persoanei care a conceput newsletterul, ci mai degraba sistemului informatic, pt ca acel Tu se completeaza automat.

  10. Surorilor, nu mai investiti in tablouri. Si nici in aur. Darius Bogdan Valcov a facut asa, iar acum regreta. Investitiile in petrol/gaze naturale sunt neperformante pe termen scurt iar cele in diamante sunt riscante. Nici nu mai pomenesc de cele imobiliare. Industria e invadata de produsele din China iar agricultura merge in pierdere datorita importurilor de alimente.
    Daca vreti profit, investiti in traficul de persoane. Din cauza exodului de proportii biblice a popoarelor din Africa si din Asia, Oranduirea sclavagista va detrona Oranduirea capitalista. Angela Merkel nu e proasta, stie foarte bine ce face.

  11. Constantin Dumitru: am observat și mi-e rușine!😦 Prima oară m-am uitat la newsletter, pe urmă am uitat unde m-am uitat și-am citit pe afiș unde e corect.) De vină e doar vârsta, presupun. Babele o să mă înțeleagă.

  12. Aolio. Vad ca in lipsa mea lumea a reusit cumva din nou sa ajunga la concluzia ca asta e un loc de discutii. Hm. Pai s-o luam ordonat, de la cap la coada, nu? Cu o bere intr-o mana, o lasagna de la Mega Image in stomac si Prokofiev in urechi, ca orice baba serioasa.

    Birlik, in primul rand, am zis io ca tampenia e pe afis? Nu. Vrei sa zici ca nu conteaza unde era? Succes!
    Apoi: Pallady, Petrascu, Strambu(lescu). Doi maestri si jumatate, sa fim seriosi. Cred c-am jucat jocul asta mai mult decat ai jucat tu „v-ati ascunselea”. Ca s-o dau in „pe vremea mea, maica”isme, jocul asta era conditie de admitere si apoi de promovare in niste chestii. Apoi a ramas doar asa, ca vanatoarea de rate, un sport care aminteste de treburi serioase. Oricum, se pune doar in orb, adica fara catalog cu nume si prenume sub poza, dar cel mai amuzant e pe dezbracate si/sau pe shoturi de tequila. Facem un turneu cand vrei.

    Hercule, merci de idee, dar a fost facuta si refacuta si desfacuta atat de mult de artistele de performance feministe, incat tre’ sa mai beau un shot de tequila inainte sa-ti zic ca nu, nu se poate, e deja un cliseu in toate formele la care te-ai putea gandi vreodata. Mai putin procedura inversa, pe model „Traistariu”, caz in care s-ar putea sa avem nevoie de penseta ta. Pe a mea am pierdut-o intr-un loc in care era absolut necesar sa dispara pentru a evita folosirea in asemenea scopuri. Completeaza cu imaginatia proprie.

    Renata 1, intreaba-l pe Dragon, sa scrii guest post la noi pe blog e mai degraba pedeapsa decat premiu. El are, stiu sigur, cel putin trei sute de idei pe care cu chiu, cu vai, se tine sa le discute cu noi. Dar ii e frica de consecinte, in sensul ca daca se hotaraste sa scrie ceva, chiar va trebui s-o faca. Ptiu ptiu, da sarea sa dam de deochi.

    Birlik no 2, care albume, bre? Stii tu de vreunele bune pe care eu n-am pus inca mana? De la 1800 pana ieri? Platesc greutatea lor in aur, mai putin pe maculatura lui Parizescu, pe care as plati greutatea ei in hartie igienica numai sa dispara din amintirea oamenilor care stiu sa citeasca.

    No thanks, te-as intreba cat de periculoase sunt femeile care nu citesc, sau alea care citesc 50 de umbre gri si alte sinistrosenii. Acolo sa vezi demoni.
    Cat despre Goldart, nu licitez eu la ei, ei imi vaneaza Petrascii si Vanatorii (jocul de cuvinte slab fiind scuzat doar de faptul ca Vanatoru e un Petrascu mai modern si mai albastru). Ma tot invita sa ne imprietenim si sa facem pui, ca sa puna mana pe tablourile mele.

    Dragoane, stiu. Dupa cum bine a banuit Constantin Dumitru, vina e a mea. Alternativa ar fi sa-mi mut aplicatia de mail in engleza, ceea ce n-am chef sa fac, pentru ca e atat de distractiva. Ar trebui sa renunt la formulari precum „astazi mai tarziu implicit”, ceea ce trebuie sa recunosti ca mi-ar face viata insuportabil de saraca. Nu poti sa te amuzi doar din pus la murat de viu cainele vecinei, orice s-ar zice.

    0gare, io investesc zilnic in traficul de persoane. Sa vezi: cateodata, adica destul de des, adica bine, mereu, mi-e ataaaat de lene sa ma mut dintr-o camera in alta, sau sa duc gunoiul, sau sa ma mut din pat la masa, incat imi promit o recompensa daca reusesc. Bani pe care doar n-o sa mi-i dau eu mie, nu? Evident ca nu, ca doar nu-s Dan Voiculescu. Asa ca ei provin, fara stirea donatorilor, de la vecini. Dupa cum vezi, e un cerc vicios care presupune nu doar trafic de persoane, ci si deturnare de fonduri si spalare de bani, pentru ca uneori mai uit sa golesc buzunarele hainelor cu care am fost sa fac lobby prin vecini atunci cand le pun la spalat.

  13. petrony, dar de ce crezi tu ca e amuzant sa arati oamenilor Trash-ul mailului tau in chip de concurs „cautati greseala din gunoi”? nu e. cei cu simtul responsabilitatii pot chiar panica vazand ca e deja ora 18:14 si ca mai sunt doar 23% din acumulator.

  14. Petronia, femeile care nu citesc sunt mai puțin periculoase decât alea care citesc 50 de umbre. Alea care nu citesc îți fac conversație cu prostioarele lor femeiești – că i-a venit, că nu i-a venit, că i s-a lăsat cozonacul, că i s-au lăsat țâțele de la alăptat -, dar alea care au citit cu Grey nu se lasă până nu-ți povestesc cărămida respectivă. Uneori sunt capabile să facă un rezumat mai lung decât „romanul”.

  15. „…
    Femei cu sânii mari şi grei
    Se-apleacă-n rai peste pervaze
    Pândindu-ne cum ne iubim
    Şi-apoi la fel încearcă ele
    Cu şerpişori şi mere din
    Copacii înmuiaţi în miere
    Şi-n lapte crud pân` la urechi
    Cu miezul coapselor în spume
    …”

    Brumaru, Emil, poet contemporan, sorry about that.

    renataaa, mai pune mana pe un sonet, pe un poem homeric, pe un incunabul, ceva…

  16. argo, îți imaginezi că în juma de veac de viață pre multe am pus mâna și tot pe-atâtea le-am lăsat, că n-am decât două mâini. Brumaru e ceva de luat în mână, pentru o vreme. Nu e chiar biblia poeticii românești. E un condiment, bun de experimentat, la mâncare, când ai musafiri. Când halesc singură, pe-un colț de masă, prefer solnița lui Mircea Cucu, absolut necununoscut față de Brumaru și, sub pernă, unde-și pun fetele mari busuioc, eu îl țin pe Foarță. Dacă nu doar pentru balada baionetei, măcar pentru „joimâine” și ”iercuri”. Care e nițel mai cool decât „miezul coapselor în spume”. Ba, chiar și mai fermecător, aș zice.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

