Whiskey Tango Foxtrot?!

Oamenilor,

Stați nițel, să văd dacă am înțeles io bine. Dacă nu, explicați-mi careva, mai cu țiglele pe casă. Ale mele sunt nițel hăis de la băute repetate, unele soldate cu contemplarea vârstei venerabile a unor volume medii de apă marină.

Deci:

PSD & Dragnea: aaaaaargghghghg să dăm țara înapoi românilor verzi și creștin-ortodocși, ne mănâncă străinii, uite Iohannis e protestant și pe Cioloș îl cheamă Julien, huoooooo dați România înapoi românului original!!!! 😱

(goes on and propune prim-ministru o turcoaică ale cărei părți din familie sunt conectabile cu regimul de teroare dictatorială al lui Bashar al-Assad)

PSD & Dragnea: aaaarhghghaahghghghgggggg să eliberăm politica de servicii, huooooo agenturili străini huuuuooooorhghghghgh 😱

(goes on and propune prim-ministru un băiat care a făcut parte taman din comisia din Parlament care ține de lesă SRI-ul)

Oamenilor, io nu mai înțeleg nimic. S-a dat ceva pe FB, ne-am mutat în Truman Show corcit cu vreun experiment social distopic de tip 1984?

Sau ăștia chiar testează credulitatea și pragul de disonanță cognitivă ale alegătorilor proprii? Că prima e infinită și al doilea complet absent. Știm cu toții asta, zău, nu-i nevoie să dea foc la coșmelie ca să demonstreze.

Explicați-mi, rogu-vă. Nu de alta, dar cucuveaua Peracle nu știu zău câte sarmale-n cap mai poate încasa înainte să le ia literal și să-și ia zborul la vreo nuntă. Și serios că nu vreți să vedeți cum face baba nebună când rămâne chiar fără nici un fel de cenzură.

PS: Și da, sunt perfect conștientă că există cel puțin un film și/sau serial cu același titlu ca postarea asta, dar dacă încercați să-mi sugerați că a pus cineva monopol pe alfabetul fonetic internațional, să mor io că vă invit să Sierra Uniform Golf Echo Tango India etc-ul.

14 comentarii

  1. acu’ două zile am văzut ‘truman show’ împreună cu copiii mei. sunt încă nevinovați, doar unul a putut/ vrut să voteze anul ăsta pentru prima oară. le-a plăcut extrem de mult. filmul, zic, și ideea din el. încă le place, discutăm despre. și-o s-o mai facem. big brother oricum veghează și face decartarea în funcție de starea de moment.
    păpușea de dragnea are talentul suprem de-a arăta permanent că are două picioare în dotare. simultan, zic. un stâng în dreptu’ și viceversa.
    cel puțin în seara asta – ieri, adică – a atins încă o dată nirvana când povestea cât de legitimă este alegerea lui ca prim-ministru (aka el, a lui, pentru el, doar el), dar că nu forțează legea pentru a ajunge premier. gentil. cred că big brother devine ciclop la faze de genu’ sau doar face pauză de clipit.
    (și, ba da, vâlvătaia care cuprinde coșmelia dă bine la public, se vinde singură, ca să zic așa; nu mai contează cât public buimac o fi rămas în coșmelie la momentul scânteii)

  2. povestiți care mai de care mai plastic ceea ce nu vă vine să credeți, chipurile, deși înțelegeți foarte bine, și tu, petronio, și tu, g&go, mă și obosiți nițel schnitzel cu plasticul ăsta made in china, semn că va trebui să vă apucați de altceva, poate că de ceva serios? nu că vă tot explic de cinjpe ani cum că poporul și cu mine nu dăm doi bani pe mirările voastre normale, naturale și logice, el din cauze inferioare, ieu din superioare, tot aia, dar nah. ia să începem cumva așa: cine a văzut bacalaureatul lui mungiu și de ce?

  3. mi argo, eu nu povestesc, doar constat ce trăiesc/ trăim.
    ce am găsit aici, la fetele astea îmi place și mă simt bine că există încă cel puțin un loc de dat cu_capu’.
    nu știu ce tot povestești de cinșpe ani (chiar! de ce taman de cinșpe?), n-ar strica să-mi faci o sinteză.
    și ajută-mă cu un link unde te pot citi.
    pls & thx.

  4. La mulți ani, băbuțo! Io dau pe la voi din când în când, să mă asigur că n-ați părăsit definitiv șandramaua. Câteodată am noroc.
    Cât privește jocul de doi al lui Dragnea, cred că trebuie citit de la coadă la cap: el pe băiatul ăla îl voia premier, dar probabilitatea ca Johannis să refuze prima propunere era așa de mare, că mai bine îi zicem certitudine. Așa că a scos-o pe tătăroaică în față la prima strigare, sigur fiind că președintele o să muște momeala și-o să zică pas.

  5. să trăiți, să înfloriți și să povestiți!

    anul nou, care începe chiar azi și nu marți cum cred unii, mă obligă să vă zic tradiționalul: la treabă!

  6. Ce mi se pare mișto la faza cu Julien este că pe acest Julien îl cheamă… cum? Fabien, ați zice? Francois? Marcel? John, poate?!! Nu, frate!! Îl cheamă DA-CI-AN! Dacian, în morții mă-sii, cu alte cuvinte, mai satisfăcător pentru IQ-ul cu 4 neuroni al dacopaților nu putea fi decât, probabil, TRACIAN, sau ceva la modul ăsta! Bă mâncav-aș, sesizează cineva această mostră de idioție supremă, să-l acuzi pe unul pe care-l cheamă Dacian că îl cheamă și Julien? Există, oare, dovadă mai bună că românii chiar sunt cei mai proști oameni? Pe bune, cum dracu se cheamă asta, e ca și cum ai căuta Google în Google, sau cum dracu? Ajutați-mă un pic.

  7. cu alte cuvinte mai trăiești, veto. dar nu gândești bine. îl cheamă dacian? detaliu neimportant. esența e ca-l cheamă julien și ca nu fură. asta e ceva foarte foarte rău. adică pur și simplu nu poate fi român. (voilà conciziune. explic bine, nu poți nega.)

  8. g g, nu pot sa zic ca ma incanta sa joc rol de bacon pus la prajit in cosmelia in flacari, indiferent cat de fotogenic o fi procesul. Deci demarez licitatie pentru rochii de baba ignifuge. Ba chiar si cateva perechi de pantaloni.
    Mi Argo, tu esti ala care la teatru urla in mijlocul piesei „n-a murit Julieta, cutitul e de cauciuc, treziti-va, oameni buni, e o pacaleala!” Este? Bacalaureatul lui Mungiu nu l-am vazut, pentru ca eu.
    Renata, Dragnea se vrea pe el insusi prim ministru, dar pentru ca inca nu se trezise Ciorbea si nu-i raspundea la telefon, a trebuit sa se puna tot pe el deocamdata. Ce sa faci, toti tre’ sa facem compromisuri cateodata. Baiat rezonabil.
    Mi Argo, la treaba – la treaba, problema e ca avem multe treburi si ca uite, cand stai si tu ca baba linistita ca s-a oprit inundatia si poti sa dai cu mopul prin casa de tot, iaca incepe sa curga din tavan.
    Veto, ala fu testul suprem de disonanta cognitiva. L-au picat fix cati era de asteptat si cati erau necesari.

  9. babo, daca ai da tot timpul cu mopu’ atunci n-ar mai fi balti in camera, ar fi cel mult umed. dar nu vrei, desi eu iti spun ce si cum, eu ala care, ai dreptate, striga in mijlocul piesei „nu va mai zgâiti aici ca fraierii ca tot o s-o omoare cu un cutit factice, mai bine iesiti in stradaaa” +emoticon care scoate limba in directia matusalemeniei tale.

  10. @mi argo, ieșim, ieșim, acu’ e frig, mai pe la primăvară.. cel mai indicat după paște – ca să nu-și bată joc românu’ de cele sfinte – și în funcție de cum pică restul zilelor libere de la guvern, zic. estem organizați când ne revoltăm, ce pana mea!

  11. Mi Argo, matusalemia mea si-a pierdut degetul mic de la piciorul stang in seara asta, dar maine se imbraca cu sacul de dormit si tot iese iar la Universitate. Sau unde-o fi.
    g g, nu zici rau, de fapt cam asa zic si eu. Da’ ce ne facem ca-i ca-n rahatul ala motivational care umbla printre… pai, printre oamenii care umbla cu citate motivationale: viata e ceea ce se intampla intre timp, cat tu esti ocupat sa faci planuri. Si cum viata asta care se intampla zilele astea e destul de cacacioasa, nu prea avem incotro. Btw, in seara asta, un tip catarat pe un troian tinea o pancarta cu al carei mesaj, cred, am rezonat cu totii din toti dintii clantanind si ciolanele degerate. Zicea ceva de genul: „tu stai la caldura, ca strig eu si pentru tine”. Culmea e ca rima, da’ nu-mi mai aduc aminte exact.

  12. petronio, tocmai te văzui!! arată ăștia la teveu. nu te supăra prea mult pe mine și alții…
    știi, când lătram și noi ca proștii în piață punctul 8 de la timișoara, ne-au cam clănțănit altele. destule. și pe termen lung. știu, e desuet. vorba lu’ bolșevicu’ ilici: „doar am trecut peste asta…”
    posibil, dar uite efectele. avem ce-am acceptat și n-am spulberat din timp.
    este bine că avem un președinte care vine la guvern și le face cu degetul și încă nu bate în masă. este bine că (poate) mai avem generații care deschid ochii, nu zic. este bine că indiferența nu (mai) ucide direct, poate doar blazează. jocurile par a fi făcute, însă deocamdată fără alea iacta est.
    respectul meu pentru cei 3000 de oameni sau câți au fost în seara asta. întrebarea mea este: ați avut pe unde să circulați? că cică firea a făcut/ face trotuarul, da’ mi-e neclar când și unde.
    p.s. am găsit și rima pierdută.

  13. Am vazut si eu ca pancarta aia a devenit vedeta. E bun, ca m-a busit rasul cand am vazut-o, si rasul incalzeste.
    Cat despre trotuar, nici macar ala pe care l-a facut Firea nu e obisnuit chiar cu asa trafic, deci strada a fost o optiune mai buna. Ba chiar comica, cand am asteptat la semaforul masinilor, si poetica, cand am trecut pe sub arcada stinsa, dar inca neridicata, din Romana.
    Plus ca m-am uitat in jur, asa ca girueta, si n-am vazut pe nimeni care sa fi parut demn de trotuarul pe care l-a facut, il face sau il va face Firea vreodata. Cumva, nu pareau genul catedrala aurita si Mertzan la poarta in valoare de cam cat o vila cinstita in Primaverii. Asupra acestui ultim punct, totusi, recunosc ca e posibil sa ma insel.

  14. bravo petronio. faci lucrurile bine desi scrii aiurea (ceea ce e mult mai bine decat invers si asta merita cu prisosinta lauda din introducere, pe care sper sa ai motivatia s-o înramezi zilele astea). imi pare rau de degetzel, al’data sa-i dai vin fert si precis il regasesti întru veselie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

