Duminica asta facem picioru’ frumos

Ecuația ete simplă:

Mulți imbecili (unii chiar educați, vezi aici exemplul muzicianului Călin Cyfer) n-au votatără pe 11 decembrie. Unii că n-au avutără cu șinie, alții dă lene. P-ăștia din urmă chiar îi scuz, să moară Gigel. Da’ cu primii am ce am și nu mă las până nu-i pun atât de rău’ la panou rușinii, de nu mai calcă nici dreacu pe la ce-or face fiecare dintre ei, fie că e muzică, fie că e barbut. Iar asta pentru că procesoru’ lor rudimentar nu permitea un calcul relativ banal de genul n-am cu cine să votez = vot PSD = infractori = jaf generalizat și viol la drumu mare în România. Sau, și mai rău, n-am cu cine să votez, da’ bag ștampila pe agentul FSB Tăriceanu că e un liberal adevărat = scoaterea României de pe orbita civilizației. Așa stând lucrurile, prin urmare, ne revine tot noo sarcina să ieșim pe friguri și alte zloate să ne împotrivim lu Imperiu răului (care e și al prostiei, altfel n-ar propune amnistii & shit). Și că tot vorbeam de friguri, iete că dimanche e vreme taman bine de ciocnit un covrig pe strasse. Deci ne vedem, ne strigăm acolo.

weather

Sigur, pe de altă parte tot trecând timpu și tot observând că doar noi ieșim, mă întreb ce s-o întâmpla după ce consecințele firești ale biologiei n-o să ne mai permită atâta zburdălnicie. Just a thought.

3 comentarii

  1. Imperiul Raului Dar Si Al Furtului Din Tine. da, veto, bravo.

  2. Când n-om mai putea să ne zornăim ciolanele pe-afară, Veto, om parafraza un sfat din nuș ce film pe lângă care am trecut nu știu cum, nu știu unde, nu știu când: if we get old, we walk it off. Ceea ce se aliniază perfect cu scopul, deci împușcăm doi iepuri dintr-o plimbare.

  3. recunosc ca n-am mai intrat de foaaaarte mult timp aici, unde altadata nu trecea ziulica fara sa-mi bag nasul. dar am, sper, scuza ca nu mai intru nici macar pe blogul meu cu lunile… asa ca ma bucur sa va revad si ma intreb: da’ rhetta unde o mai scrie?…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

