Duminica astălaltă deja facem curu’ rotund

Oamenilor,

Mă înduioșează aproape până la lacrimi grija Guvernului pentru sănătatea generală a populației, vizibilă în perseverența cu care încurajează mișcarea în forma ei cea mai accesibilă babelor, anume mersul pe jos în ritm vioi.

Nu, mă scuzați, mă usturau ochii de la frig, că am insistat să deschid un geam, ca să văd ce ne așteaptă mâine. În afară de această explicație alternativă pentru ochii înlăcrimați de babă chioară, că tot sunt la modă faptele alternative, zic că rămâne cum am stabilit.

Probabil o să fim mult, mult mai puțini decât acum o săptămână. Deși, dacă zvonistica se confirmă, fix acum ar trebui să fim mai hotărâți, că s-au prins și ei că se-ngroașă treaba și că ne-am prins și noi că sunt fix atât de mârșavi cum am zis de la-nceput că sunt. (Sper că fraza asta are sens, am vreo 10 ore de somn adunate în toată săptămâna și o sticlă de vin tocmai a trecut prin ele ca spărgătorul de gheață prin rămășițele anemice de banchiză antarctică.) Ce ziceam?

A. Ziceam că, dacă e să se opintească miercuri și să comită jegul ăsta suprem, apăi fix mâine ar fi momentul să le amintim că avem o problemă cu jegul, deși suntem în continuare țara cu cel mai mic consum de produse de igienă personală din Europa. Lasă, să conducem noi în continuare la latrine-n fundu’ curții, că e important să ne apărăm identitatea națională în lumea rea, opresivă și globalizatoare cu forța de azi.

Cumva, repet, am senzația că o să fim maxim jumate. Dar, pentru că jonglarea cu nicovale în echilibru pe sârmă deasupa a trei vulcani activi a fost singurul meu sport de săptămâna asta, io o să fiu acolo iar.

My boots are made for walking. Sper că n-o să fiu chiar singură.

5 comentarii

  1. Altii spun ca de fapt o sa fie mai multi de data asta.

  2. contează cât de mulți or să fie sau că, de pildă, vor fi din nou batjocoriți cei care au copiii pe umeri sau de mână (doar pentru că sunt îndobitociți de câte-o burtieră pe la televiziunea-drog_pentru_ei că de-alde firea ar vrea să amendeze pe cei care duminica trecută și-au adus copiii pentru a nu fi săltați sau doar afumați de jandarmi)? ai idee cât s-a încercat chiar și pe blogurile de aici să se ducă în derizoriu acțiunea de duminica trecută, ba, mai mult, unii, alții să se împăuneze cu ce-a fost în ianuarie 2012 ca și cum ar putea suferi comparație mascarada de atunci cu ce s-a întâmplat pe stradă după #colectiv și acum? câți au habar că toată nebunia asta și tot pressingul ăsta cu ordonanțele și modificarea codului penal au avut și au loc, printre altele, și pentru că pe 31 ianuarie s-a stabilit termenul de judecată pentru al doilea dosar al lui dragnea (care este pasibil de 10 ani de închisoare)?

  3. Cu un picior in usa si unul incaltat (din pacate cele doua picioare sunt diferite), zic ca de data asta o sa fie mult, mult mai putini. Si de ce zice 03gg, si pentru ca oamenii au intentii bune, dar si treburi din categoria „viata”, ca nah, e duminica, e deja prelungita chestia asta, si case in care, in general, e macar putin mai cald decat afara.
    Si fix pe asta se bazeaza.
    Acestea fiind spuse, ma pun sa remediez problema distributiei bocancilor pe picioare si a picioarelor in spatiu.

  4. Mmmmm, un funduleț lucrat trebuie apreciat…

  5. jumatate din sfertul lui 5%, si totusi o suta de mii de oameni inseamna ceva. din pacate, o bagatela pentru niste criminali veritabili care se simt stapanii absoluti ai natiei, atunci cand europa tinde spre descompunere. buruiana otravita a imposturii generalizate ne sugruma incet-incet. prea multa toleranta am avut pentru ea in ultimii 26 de ani. ocupati cu viata, cu munca si cu distractiile, am lasat mizeria sa creasca, sa ne impresoare lin, ca o mângâiere, ca fumul de opium. am ales sa fim indiferenti fata de cei cativa care luptau utopic impotriva ei. am zambit. am râs chiar, pentru ca e sanatos sa râdem cel putin 20 de minute pe zi. am facut si bascalie pentru ca e necesar, ca român, sa faci bascalie cel putin 15 minute pe zi. suntem „sanatosi” intr-o tara „stricata”.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

