Bijou, meet Pulică. Pulică, meet Bijou.

Babelor,

Aflam de la inefabila Lorena cum e viata fara Pulică. Si ne-am gândit asa, oare pentru Pulică, viata fara Lorena cam cum e ? Ca daca si-ar face si Pulică blog, poate ne-ar povesti. Dar deocamdata n-are, asa ca povestim noi, pentru ca si noi suntem singuri. E trist, e fad, naspa. Cela manque de saveur et on s’ennuie terriblement sans Lorraine.

Asa ca, draga Pulică, ne-am hotarât sa ti-o prezentam pe Bijou, capitaneasa în Legiunea straina. Acum va lasam, ca noi mergem la o bere. O bere cu Lorena.

 

Nu. Nu suntem agentia matrimoniala pentru pisici „Amour un jour, amour toujours, bonjour !”. Si sa nu sara Piticu Gras în sus cum ca „netu a fost inventat ca sa puna lumea poze cu pisici”, ca nici pentru rozatoarele lui mutante n-a fost inventat. See above, cum ar veni.

Ne gasiti aici, au chat noir. Cica vine si Baniciu.

Onvuzambras. Hai, Lorena vii ?

104 comentarii

  1. Aud urlete din apartamentul Marx – pisicile întreabă în cor dacă agenţia matrimonială e numai pentru fiare negre. Pregătesc şi un protest anti-rasist sau ceva, în caz că e, aşa că atenţie Alexandre.

  2. Nu e agentia matrimoniala, nu practicam codosia si nici inseminarea artificiala, we act naturally. Sexul în grup l-am mai abordat pe Kiseleff.
    Nu-i nici un rasism, noi suntem cam cum ar veni (dupa facultati), ceva gen United Colors of Benetton.

  3. a hi hi hi. chat noir e chiar pe strada blanari.

  4. Splendid. Si pe Calea Victoriei e Blanaria Veverita.

    Blana, adica fourrure. Iar în franceza verbul „fourrer” are si o conotatie mic-golaneasca, adica (hm, pardon) a f..e

    As deschide croitora „Ratonul” chiar lânga.

  5. Bijou meets Pissou

  6. Alecule, sa’i transmiti Rhettei sa va stea blogu’ in git 🙂 Nu reusesc sa atasez imagini la comentarii la voi nicicum, oricare dintre metode le’am incercat.

    So…. check this out: http://www.facebook.com/photo.php?pid=31448717&id=1210358870

  7. Mighty Dragon,

    Când nu merge cu binisorul si stiinta try the hard way.

    Am sa-i spun Rhettei, dar stii cum e: solii care aduc reprosuri si vesti proaste risca niste rafale, si nu de vânt.

  8. Lasa asta. Te’ai uitat la poza aia? Se pare ca pisicile noastre seamana ca doo picaturi de zmoala blanoasa.

  9. nu omorati mesagerul!!!!!!!!!torturati-l! hi hi hih

  10. Nu reusesc sa deschid, Marius, îmi zice impossible d’afficher la page. Se-ntâmpla chestii ciudate. mai încerc.

  11. Anaid, ce-ti casuna, fată, hăi ?

  12. musiu, te-ai invatat cu lapte indulcit cu miere? azi am un pumn de ardei iuti. maine sting usturimea cu lapte pentru petronia, o bere pentru pitic o galbena pentru tine si-un merlot pentru dragon inflacarat.

  13. Ia incearca cu asta Alexandre: http://www.facebook.com/photo.php?pid=31448717&l=43e7816e3c&id=1210358870

  14. Aaaaa, asa daaaaa !

    Uau. Exact. Pisici din zodia gemenilor, ascendent în catran.

    Absolut S P L E N D I D .

  15. Din pacate ea nu ne va putea insoti in lunga calatorie catre valea Loare 😦

  16. Anaid,

    Numai cu lapte îndulcit si cu miere nu m-ai obisnuit. Eu sunt gentil, te poftesc la vinuri, te laud, sunt etnocentric si filorural cu tine, iar tu-mi trântesti usa-n nas si de fiecare data, ca rasplata, numai bazuci îmi vâjâie pe la urechi. Noroc ca sunt o tinta miscatoare.

    Sa fumam aceasta pipa a pacii, Anaid. Mersi pentru Galbena, deseara ma ocup de ceva bun, ca tot promit.

    Iar Petronia nu se stinge alopatic dupa cum spui tu.

  17. Dragon, nu-i nimic. Succedaneul loco e perfect. N-o sa fii, cum zice frantuzul, depeizat.

  18. musiu, ce-ar fi gustul si mirosul suav de miere fara acul albinei?

  19. dragoane, ti-am lasat un motan la usa.

  20. Anaid, l’am vazut. Il stiam, mi’a mai bintuit gardurile si acu’ citiva ani 🙂 Mai e si ala cu Oh Longjohnson!

  21. Anaid, dintre toate lichidele potabile numai lapte nu. Aproape orice altceva. Oţet, dacă trebuie.

  22. Otet, dar balsamic. Si stiff upper lip. Chestie de blazon, nu, Petronia ?

  23. It’s all about class, Alexandre.

  24. Otet balsamic din lingurita de argint. Neaparat! Snoblesse oblige, ce mama ma’sii!

  25. Dragoane, de data asta latura afectivă învinge snobismul şi nu pun argintăria în preajma acizilor, fie ei şi balsamici. Chiar dacă unii recomandă oţet pentru curăţare, prefer să mănânc săruri dendritice cu linguriţa de argint dacă ştiu că-i face bine. Christofle şi Faberge, dă-o-ncolo!

  26. OF! Din cauza voastră, mi s-a făcut dor de Mirciuliă al meu, zis Miorlau Jianu, care fura de la bogaţi, ca să aducă la mine-acasă!

  27. fura cîrnaţi, desigur.

  28. Angela, şi de aici of. Din cauza ta mi s-a făcut la ora asta foame de cârnaţi prăjiţi pe cărbuni cam tot la ore din astea. Se servesc cu poveşti cu lupi, ştiu, mă repet. Şi cu vin fiert.

  29. Of, si din cauza ta, Angela, prin translatie si principiu de domino, mi s-a facut mie pofta acum de cârnatii aia campaniarzi, neaosi, cu usturoi.

  30. O să murim cu toţii înecaţi în propriile bale, clar.

  31. Cu mult usturoi, Alexandre. Şi numai cu carne macră. Şi afumaţi la foc de brad. Şi of şi iar of şi sunteţi nişte bestii.

  32. Deci echilibru, Petronia. Acido-bazic, cum ar veni, nu ?

    Otetul de vin prost merge la tartrul din baie. Lingurita de argint – la caviar.

    Pentru cei born with a silver spoon in their mouth.

  33. La belle et la bête. Sau la belle et LES bêtes.

  34. Linguriţa de argint la dulceaţă de caise întregi cu miezuri, la şerbet de cireşe negre şi apă rece în pahar Baccarat. Pe tavă de argint, cu şervete cu monogramă. Că nu ne jucăm.

  35. Bun. Am cîrnaţi ardeleneşti în cămară la uscat , cuminţi pe-o stinghie de lemn. Să vă zic în mare ce conţin, ca sa băloşiţi toată noaptea: carne macră şi un pic de grăsime, usturoi, paprika, piper verde, sare şi iar usturoi, după care se dă la fum două-trei zile. Se ţin la uscat şi nu numai: e important ca cei care vor să-l mănînce să saliveze îndelung (vreo două luni), pentru ca atunci cînd rup o bucăţică, să se simtă precum ăla din film care-a zis: I am the king of the world!

  36. Si visinata într-o carafa de cristal d’Arques.

    Artillerie lourde, Petronia.

  37. Dacă de film nu ştiu, dar eu aş zice „Ah, the taste of Heaven”. La fum de brad, la fum de brad?

  38. Elefteria, coane!

  39. Sa ne prosternam la picioarele Angelei si sa imploram siragul de cârnati.

  40. şi la ăla de pălincă, da?

  41. că şi pălinca face şirag de mărgele

  42. n-or fi ele perle… da’ nici noi nu suntem mai proşti… hhhhhhh 😀

  43. Agony, agony ! Fato, tu ne vrei moartea prin deshidratare ?

  44. Alexandre, da. Dar la sadismele Angelei amintirea mea racordează nişte Fetească Neagră.

  45. Şi ţuică fiartă cu piper. Îţi trec şi bolile pe care nu le-ai avut niciodată.

  46. Ufff. Dau o lada de Anjou pentru un mic festin neaos.

  47. NO; HO! Io nu vrei se moare nime, roman vagy magyar! Io vreau doar iubire şi szerelem între cele doi popoare vecine şi prietene . Şi eu mai vrei ca paprika şi EROS PISTA (ardei iute de-ţi ia curu’ foc), să fie inclus la simboluri naţionale, che şi romanii şi ungurii sunt la fel de băşinoşi!

  48. Da, dar avem o problemă. Nu ştiu alţii cum sunt, dar ce povestesc eu nu se poate desfăşura în iad de asfalt, ci în unul de zăpadă. Dacă e rost de blocaj în casă pe motiv de troiene până-n streşini, ideal. Căldura asta ne sabotează. Saaaaaau la munte e frig şi bine…
    Foc de tabără!

  49. Angela, eu mă abţin de la aceste simboluri bi-naţionale pentru că nu mă împac cu picanteriile (culinare). Dar o să fie nevoie şi de o găleată cu apă rece dacă e cum povesteşti. Sau de un troian.

  50. NU un cal troian, că abia s-a încheiat războiul. Un troian de zăpadă, multifuncţional.

  51. Iar aţi deconectat-o pe Petronia de la aparate?

  52. Ba eu aş zice că dimpotrivă, par să fi uitat să scot degetele din priză. Sau tu de fapt vrei să întrebi dacă m-au deconectat de la medicaţie şi ţi-e nu ştiu cum?

  53. DiNpotriva. Am învârtit un buton. Voltage, sau asa ceva.

  54. crezi că apa rece rezolvă ceva, Petronia? Ba dimpotrivă! important e ca ţevile din baie să fie solide!

  55. Time out. Tot baga astia pe Arte numai filme românesti de la o vreme. Acu’ vad ca e 12:08 la est de Bucuresti. Pot sa ma uit o clipa ?

  56. băi, cîţi „dimpotrivă” am folosit cu toţii… asta ne face cumva suflete pereche?

  57. DIMPOTRIVI-T-ATI!

  58. Uită-te liniştit. Eu mă duc să mănânc, în disperare de cauză, o tartină cu unt de arahide şi jeleu de gutui.

    Angela, speram că recipientul cu apă rece poate servi de spaţiu de stingere a posterioarelor devenite reactoare Coandă.

  59. deânpotriva

  60. dimpotrivir-a-ti!

  61. WTF?

  62. Ba stomacuri pereche suntem, dimpotrivă. 😀

  63. dezânpotrivi-ta

  64. 😀

  65. Frati gastrici. Ba pardon, gastronomici. Gurmandul e una, noi suntem gurmeti.

  66. deîpoticni-r-aţi

  67. Dimpotriviră-v-aţi.

  68. aleluia

  69. Eu cred că putem pune liniştiţi un diagnostic de delir colectiv pe motiv de foame. Atacaţi frigiderele până nu iese cine ştie ce.

  70. bă, fetele… io ascult ceva de vreo 30 de ori, po]să vă sugerez şi voo între doi cîrnaţi? http://www.youtube.com/watch?v=qkc_lA–nsY

  71. na, pula… cum funcţionează telepatia: dau io un link, pak şi musiu cu altu’. Domne, nu e corect! Telepatia trebuie să înceteze!

  72. Sa o încetam cu un nou link

  73. Gata, Angela. Mingea e în terenul tau.

  74. Angela, nu vezi că în seara asta telepatia a fost în aer? Eu recitesc comentariile şi mă sperii.

  75. telepatia, telepatologia

  76. Telegastronomia proustiană, aş zice io.

  77. Jevuzambras cu asta:http://www.youtube.com/watch?v=KUXGVfmrEN4

  78. cu influente paranoic-critice, nu ?

  79. Ontambras si noi, Angela

  80. Nu, cu afluenţe salivar-ezoterice.

    Angela, mulţumim că ne-ai dat o provizie de vise care să ne facă să ronţăim perne în noaptea asta.

  81. Eu am început cu rontaitul piciorului paharului de vin. E crocant.

  82. Oricînd, contaţi pe mine! Orijinel! 😀

  83. P.S. Aşa-i că Garou e poponar? 😦

  84. Leaga-mi capu ca ma dore
    Leaga-mi-l cu o schkergura
    Ca-i bekeag ghe beuturaaaa

  85. Crîşmăriţă, crîşmăriţă, lele Floare

  86. Alexandre, ăla nu era piciorul paharului ce-ai consumat tu.

  87. Akentziugne, akentziugne
    S-aduce la cunnoschkintza faptu
    Ca ghesara tata lumea sa hie prezenta la caminu coltora
    Unghe
    Sa va-ntâmpla în prezenta domnului shafului ghe post
    Mare bal mare
    Am tomnit cu arvuna
    Tri suke sasa zaci ghe lei bagnii jos
    Cekerashi ghe la Cluuuuujjj

  88. ….Schi vreo patru lăz ghe Fetească, ghin care sperăm că nu prechindeți a vedea vreun strop, nu ghe alta da’ nu mai îs. 😀

  89. Tulai

  90. Do’mne.

  91. Oare ce am consumat, Petronia ? Si ce virtuti are ?

  92. Nu ştiu ce-am consumat da’ nici unde vezi tu virtuţi nu ştiu. Se uită mâţele alea la noi şi se crucesc. Cred că e momentul să-mi revendic cele patru ore de somn.

  93. Adica io sa mai stau una-n plus ca am alt fus orar

  94. Sau ai putea să faci extravanganţa de a dormi cinci.

  95. Dar numărul de ore nu se modifică odată cu fusul orar, ci numai intervalul. Alexandre, îmi testezi reflexele. Urât. Mergi pe liniile podelei, pedeapsă.

  96. Am sa dorm sase, na. E rece pe podea, Petronia, n-am parchet.

  97. Hm. Atunci nu mai rămâne decât căsuţa din cireş (chiar, ţi-ai amintit unde stai între timp, nu?) Fie, ţi-o împrumut în seara asta. (Numai eu pot să-i împrumut omului ceva ce e al lui.)

  98. Si numai eu pot sa ma bucur sincer de asa ceva.
    A propos, e plin de cirese. Sau ciresi, cum am auzit ca se zice mai nou. Quelque peu redondant, dar la asta ne pricepem de minune.

  99. Am sa las curat, sa stii. Nici n-ai sa-ti dai seama c-am petrecut o saptamâna acolo sus.

  100. musiualexandru: scuze că răspund târziu, dar alerg de colo până colo ca disperata. Superbe pisici, şi a ta şi a lui Bădrăgan. Ca şi Pulică al meu, deşi el e mai scurt în floc.

  101. … trimmed, heh.

    Kiss Pulica si, când oi alerga mai încet, mai da si pe la noi.

  102. petronia, whisky irlandez! puteai si tu macar odata sa nu mai fii nemultumita de oferta. nesuferito!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

