Disclaimer

Da, se obişnuieşte ca cei care vor voturi să se comporte foarte energic şi productiv în preajma alegerilor, respectiv dacă sunt bloggeri să dea cititorilor motive multe şi bune pentru ca ăia să-i voteze. Numai că noi avem un simţ cu totul special al corectidudinii, drept pentru care nu putem încerca să impresionăm ipocrit, ăsta fiind motivul pentru care n-am scris nimic nou de două zile. Ne comportăm perfect normal.

Mă rog, asta şi faptul că verişoarele mele au primit tomahawk-urile comandate (nu scria pe cutie dacă rachete sau topoare, bănuiesc că vom afla în curând), iar eu am început să citesc “De ce mor melcii”, de Mihaela Codobelc. Extraordinar.

Na, nu ne rămâne decât să sperăm că deja ne cunoaşteţi şi ne iubiţi aşa cum suntem, adică cu mâinile ocupate, capetele sparte, bărbaţi în dormitoare şi clătite peste tot.

12 comentarii

  1. […] să vină devreme din cluburi, să stea peste program, să o ajute pe vreo tanti Mitză, Rhettă sau Tzatză să treacă strada, să voteze și ceea ce nu le ceri să voteze, să citească și să […]

  2. love your men.:)

  3. Asta e a 12-a poruncă, imediat după „love your women”, nu Anaid?

  4. a 11-a e „vote and love your old women”

  5. In afara subiectului 😦 .
    Sunteti amabil sa imi raspundeti (pe blogul meu) la intrebarea: tu ce sti despre Valcea? ( http://claudiunitisor.wordpress.com/2011/03/23/tu-ce-stii-despre-valcea )
    puteti sterge acest comment sau puteti sa le dati sansa si unor cititori ai blogului dvs. isi spuna parerea (stiu ca stiati asta 🙂 ). Nu este vb despre vizite ci chiar ma intereseaza comantariile dvs.
    Va multumesc.

  6. Domnule Claudiu Nitisor, chiar că în afara subiectului. Vă credem fără să clipim că nu vă interesează vizitele ci părerile noastre despre Vâlcea, iar drept dovadă o să vă răspundem chiar aici. Sunt sigură că cititorii noştri ştiu asta şi cred că o să fie de acord, răspunzându-vă şi ei unde aţi pus întrebarea fără să mai urmeze aiurea link-uri. Deci da, suntem amabili să vă răspundem (pe blogul nostru) la întrebare.

    Aşadar, ce ştiu io, Petronia Marcs, despre Vâlcea fără să mă uit în Wikipedia? Să punem chestia că trec peste scrierea incorectă a lui „ştii” pe seama faptului că azi dimineaţă nu m-au mai trezit buhăielile porumbeilor. Nu pentru că n-au încercat, ci pentru că n-am dormit.
    Ştiu aşa:
    – că e un judeţ cu peisaje frumoase şi drumuri nasoale, chestie pe care am aflat-o stând pe scaunul de pe roată al unui microbuz acum câţiva ani.
    – conţine trei dintre cele mai importante monumente de artă religioasă din ţară, anume mănăstirile Cozia, Hurezi şi Govora. Magazinul „Brâncoveanu”, nu departe de mănăstirea Hurezi, este un adevărat salvator de flămânzi la ore nocturne. Plus monumente de arhitectură civilă aproape unice, respectiv culele.
    – reşedinţa de judeţ îi este cunoscută la nivel internaţional datorită clubului de handbal.
    – are multe ruine dacice.

    Şi cam atât. Sunteţi mulţumit, domnule Claudiu Nitisor? Bună încercare.

  7. Ah, Anaid, ce bine-mi pare că suplineşti tu scăpările lui Moise. Am zis mai demult, poruncile ar fi trebuit să fie de fapt mult mai multe, dar Moise avea vezica mică şi băuse vreo şase beri înainte să urce pe munte, aşa că n-a mai răbdat să noteze.

  8. Un poster cu Claudiu Nitisor! Visul meu de-o viata! Fie el si format A0. (color). Ajuta-ma Petroniamarcs sa imi ating visul! O pila mica…
    (cite kile de malai si ulei da?)

  9. Ben Ungar, na că din cauza entuziasmului tău am fost nevoită să caut şi să aflu că omul e real, ba chiar are un slogan. Şi el este unul atât de ilogic şi aiurit încât risc să-mi tremure mâinile de râs pe volanul compresorului de asfalt cu care încerc să-ţi îndeplinesc dorinţa de a-l avea pe om poster. Treaba ta, dacă dau peste altcineva suporţi consecinţele.

  10. petronia, azi esti zana buna? indeplinesti dorinte?! vreau si eu o vacanta de 7 zile in Bambustania, fara consecinte.

  11. Anaid, s-a rezolvat. Numai că, după cum se ştie, sunt simultan cam chioară şi cam ameţită, aşa că biletul tău a fost eliberat pentru Bambostania. Cică au totuşi o plăcintă cu dovleac fabuloasă acolo. Şi nişte trăsuri trase de şoareci, n-am prea înţeles cum vine chestia asta că diagrama era înecată într-un nor de cenuşă. Dacă nu eşti mulţumită, vezi tu cum faci să schimbi biletul. Ţi l-am trimis cu un porumbel din ăla buhăitor, ar trebui să ajungă fix mâine dimineaţă la ora 06.50.

  12. Draga Petronia Marcs, multumesc pentru multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde. Inteleg de ce unul din sloganurile mele ti se pare ideologic dar nu inteleg de ce ti se pare si aiurea. Dar cate lucruri nu ni se par altfel decat sunt in realitate…?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

