Revista presei 1985 – 2013

Dragele noastre,

Pentru că nu contenim să ne întrebăm cine mai citește presă scrisă, am luat pentru voi câteva ziare proaspete din perioada menționată mai sus și le-am răsfoit. Adică dacă alții n-o fac, s-o facem noi.

Astfel, ziarul Atitudinea de Constanța, care nu că e scris în 1985, dar arată ca atare, ridică următoarea întrebare gigantică: vă place cum arată stațiunea Mamaia? Răspunsul, la care noi înșine am recunoscut că nu, poate fi văzut aici.

Mai departe, Obiectiv Vocea Brăilei ne spune că Poliția Municipiului Brăila are un nou adjunct, în persoana cms. Gabriel Cazan. Ne bucurăm, îl știm pe Gabi, am băut cu el câteva beri bune într-o seară de vară a anului 1998, pe vremea când nu era decât un biet aghiotant.

Trcem un pic și pe externe. În Istanbul a apărut, se pare, femeia în roșu, stindardul revoluției turce, ne anunță Reuters. Iar nouă ne pare rău să le spunem că este una și aceeași persoană cu cea din filmul cu același titlu al lui Mircea Veroiu, regizat în 1997.

Altfel, blogul Călimara cu cerneală ne informează că știe care este soarta Elodiei Ghinescu, care s-ar fi transformat în Cezar Ouatu. Într-adevăr, la prestația de la Eurovision respectivul părea ieșit dintr-un mormânt.

Nu în ultimul rând, pe blogul domnului Trifon Belacurencu există o ceartă cu doamna ministru al muncii Mariana Câmpeanu pe aplicarea dispozițiilor legale privind stabilirea dreptului la pensie. Îi reamintesc domnului Belacurencu că mă judec cu statul român de ani întregi pe un spor de pensie acordat pentru simplul fapt că exist și că atâta vreme cât nu se va rezolva acest lucru, orice altă discuție este pur și simplu futilă.

6 comentarii

  1. Mişto linkul către Mamaia, m-aţi scutit de un clic🙂

  2. Între două carafe de vodcă, nu l-ați întrebat cumva pe Gabi Cazan ăsta, pila voastră nouă la poliția Brăila, dacă o fi rudă cu Laurențiu, cântecărețul de amu o mie de ani? Nu de alta, dar îmi imaginez interogratoriile din beciurile poliției Brăila, din care se aude în miez de noapte un urlet melodios: „Saaaay someeeethiiiing, I wanna know how you feeeeeel, cause you are driving my heart craaaaazyyy”. Infractorul pică mort, următorul la rând.
    Cred că suntem pe cale să asistăm la eradicarea infracționalității în municipiul Brăila și pe raza comunelor înconjurătoare.
    Cât despre Mamaia, pagina la care ne-ai trimis are voturile aranjate. Ceea ce se potrivește de minune cu nepoții Mamaiei, trebuie să recunosc.

  3. 😀

    Aranjate? Cum așa? Eu am văzut un procent zdrobitor de NU aseară, ceea ce numai aranjat nu pare.

  4. Hm. Zdrobitor era și când am intrat eu pe pagină, doar că în secunda în care am intrat a apărut un pop-up, mulțumindu-mi pentru votul meu negativ (cred). Ok, e posibil ca Parkinsonul meu și poate un sughiț în conexiunea la net să mă fi făcut să click-uiesc ca nebuna pe pagina aia și chiar să votez din greșeală, orbește. E foarte posibil.
    Drept care, mai ales că atunci când am intrat a doua oară pagina mi-a zis că am votat o dată și să stau cuminte, îmi retrag parțial afirmația și las doar „pagina la care ne-ai trimis are voturile”. Care, cum bine zici, sunt relevante. Mai puțin al meu, care oricum ar fi fost negativ de-al dracu, nu fiindcă aș ști, de fapt, cum arată Mamaia.

  5. oh, insuportabila futilitate a fiinţei:))

  6. Dulce Deea,bine ai revenit printre ființele noastre futile, sau printre futilitățile ființelor noastre, sau printre ființele futilităților noastre futile, sau nu mai știu mai departe, și e futil să mă mai gândesc. Importantă este, ca de obicei, prima parte.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

